Veelgestelde Vragen

 

Waarom ontvang ik een cheque?
Alle inwoners van de gemeente Baarn kregen net als u een cheque van de gemeente. Deze cheque heeft een waarde van € 5,00. Samen met uw buurtgenoten kunt u cheques verzamelen om te sparen voor een initiatief dat uw buurt nog leuker, mooier en beter maakt. Denk aan een leuke activiteit voor kinderen of het samen onderhouden van een stuk groen.
Hoe activeer ik een cheque?
Het lukt me niet om de cheque te activeren. Hoe kan dit?
Wat is een saldo?
Hoe maak ik een account aan?
Ik heb een account aangemaakt, maar ik kan niet inloggen. Hoe kan dat?
Waarom moet ik mijn persoonsgegevens invullen?
Ik wil graag een initiatief steunen. Hoe doe ik dat?
Hoe doneer ik de waarde van een cheque aan een initiatief?
Kan ik ook zonder een account een initiatief steunen?
Kan ik ook zonder een cheque geld doneren?
Betaal ik transactiekosten bij een iDEAL donatie?
Hoe meld ik mijn initiatief aan op www.baarnbuurtmee.nl?
Wat kan ik doen om mijn initiatief van de grond te krijgen?
Ik heb voldoende geld opgehaald om mijn initiatief uit te voeren. Wanneer ontvang ik het geld en hoe gaat dit in zijn werk?
Mijn initiatief is afgerond. Wat moet ik nu doen?
Wat als ik niet voldoende geld ophaal voor mijn initiatief?
Mijn initiatief is afgerond en ik heb nog geld over. Wat moet ik doen?
Hoe kom ik te weten dat er nieuwe initiatieven zijn in mijn buurt?
Hoe kan ik op de hoogte blijven van de voortgang van een initiatief?

Vragen?

Kijk of het antwoord bij 'veelgestelde vragen' staat

035 - 24 00 118

helpdesk@baarnbuurtmee.nl

Nieuwsbrief

Houd mij op de hoogte van:



Deel deze pagina

Vertel uw buren over Baarn buurt mee