Soep op de stoep

Op zaterdagavond 4 januari hebben we met 20 buurtbewoners 2025 ingeluid. Onder het genot van een warm kopje soep, lekkere hapjes en een warm vuurtje heeft iedereen weer even met elkaar bijgepraat.

Sinds 2,5 jaar organiseren we zo'n 2-3 keer per jaar een borrel, bbq of nieuwjaarsreceptie. En we merken dat mensen het gezellig vinden om elkaar op deze manier te ontmoeten.

We proberen de taken te verdelen bij het organiseren, zodat niet telkens dezelfde persoon alles regelt en dat werkt goed. Nu hebben vier mensen soep gemaakt. Die vielen goed in de smaak. De eerste recepten zijn inmiddels gedeeld in de straatapp!

Initiatief uitgevoerd
4 januari 2025
Organisator
Sandra van Breemen
Locatie
In het midden van de straat. Makkelijk bereikbaar voor iedereen.
Opgehaald bedrag
€ 85,00

Vragen?

Kijk of het antwoord bij 'veelgestelde vragen' staat

035 - 24 00 118

helpdesk@baarnbuurtmee.nl

Nieuwsbrief

Houd mij op de hoogte van:


Aanvinken om belangrijke informatie over baarnbuurtmee te ontvangen.

Privacyverklaring

Ik ga ermee akkoord dat mijn gegevens verwerkt worden zoals beschreven in de privacyverklaring versie 1.1.

Deel deze pagina

Vertel uw buren over Baarn buurt mee